720_half%20year%20results[1]

Grupul LEGO a inregistrat o crestere de 18% !

By LEGO Master, septembrie 22, 2015

Grupul LEGO a anuntat o crestere de peste 18% a cifrei de afaceri la nivel global in prima jumatate a anului 2015 comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

Vanzarile de jucarii LEGO au avut o crestere de peste 18% in prima parte a anului in toate regiunile geografice si asta se datoreaza in principal tematicilor LEGO Ninjago, LEGO Elves si LEGO Creator. Desigur si liniile deja consacrate cum ar fi LEGO City, LEGO Technic, LEGO Star Wars continua sa produca vanzari in crestere, insa Ninjago , care a devenit o tematica LEGO Evergreen a avut o crestere foarte puternica.

Nou lansatele LEGO Elves si Lego Jurassic World au fost primite cu entuziasm de catre copii din intreaga lume si, desi fiind inca la inceput, au inregistrat vanzari peste asteptari.

Odata cu cresterea cifrei de afaceri a crescut implicit numarul de persoane implicate in Grupul LEGO. Daca la inceputul anului 2010 numarul de angajati era de aproximativ 7000 , astazi Grupul LEGO are mai mult de 15.000 persoane angajate.

Dintre cele mai importante repere atinse in primele 6 luni ale lui 2015, LEGO aminteste de noua fabrica de ambalare din Cehia care are o suprafata de peste 50.000 metrii patrati si anunta deschiderea unei noi linii de ambalare in China. Fabrica din China va asigura o crestere durabila a pietei din Asia si va creste capacitatea de productie care va permite ca jucariile LEGO sa ajunga la cat mai multi copii din regiune.

via LEGO Group

Ti-a placut articolul ? LIKE !
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someonePrint this page

Opinii